duminică, 8 mai 2011

Random

Buna fetelor!
ce faceti voi?
eu astazi am lucrat la template-ul blogului meu .Va place ce a iesit?
nu cred ca il voi mai schimba prea curand pentru ca asta imi place foarte mult.
A fost o saptamana grea si sper ca de maine sa reintru la normal cu toate:d
Acum vreau sa va vorbesc despre o fata Koryna...poate multe o stiti...ea are blog dar numai cu modele de unghii...e o artista si are un talent exceptional!Acesta este blogul ei cu unghii:http://korynails.blogspot.com/
Dar ei ii mai place sa si machieze si o face foarte bine pentru inceput.Si si-a mai facut un blog.AICI pe blogul ei veti putea vedea multe look-uri si reviewuri la multe produse. Acesta este cel de-al doilea blog http://korynasplace.blogspot.com/.


Cu siguranta veti admira tot ce face ea!

V-am pupat!

11 comentarii:

Cupcake Splendens spunea...

imi place dar pare de toamna...

Georgiana spunea...

Imi place noua tema :) Pupici

Alina Barbu spunea...

imi place noua fata a blogului:)
te pup.

simi_for spunea...

Arata foarte bine...nu stiu cum l-ai facut, nu ma pricep, dar imi place mult
Felicitari!
Pup@

MihaeRa spunea...

Este absolut superb noul template!!!

Sa-l folosesti cu inspiratie! :*

Chatte's World of Colours spunea...

Vaaaiii cat de fain e noul template! ♥
Ma faci sa vreau sa-l schimb si eu pe-al meu. :))

kory_nails spunea...

ms esti o dragutza..la cate laude mi-am facut sunt ca un paun acum:)) asa de tare m-am umflat:)))

kory_nails spunea...

mi-ai:d de la emotii:D

Irynuk spunea...

ma bucur ca va place..eu sunt indragostita de el:D

A.M. spunea...

arata super bine noul skin.
bine ca ne-ai spus de Kory ca are un nou blog :D abia astept sa mai posteze :)

Andreea spunea...

Imi place mult template ul.Mie imi e lene sa il schimb... mda :(

Pupici!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...