luni, 30 mai 2011

I love to be here with you!!!!

Buna fetele!!!


Stiu ca am lipsit cam o saptamana:-s....a fost o perioada plina,in care nu prea am avut timpt de nimic:(...sper sa imi revin cu blogul..si sa fac postari mai dese..si machiaje mai multe:)...

Acum vreau sa va multumesc pentru ca ma urmariti si imi vizualizati blogul!!!!Nu imi vine sa cred ca am aproape 200 de followers fara sa organizez nici un giveaway!!!!!
Oricum prin luna iunie-iulie voi organiza un concurs pentru voi in semn de multumire!!!!!

Va multumesc c ma urmariti...ca imi apreciati/criticati machiajele desi nu am produse profesionale si nici nu fac o treaba foarte buna.Datorita voua blogaritelor am evoluat in ale make up-ului,am invatat diferite trucuri de infrumusetare si multe altele!!!

Va multumesc mult>:D<:*

9 comentarii:

Mad@ spunea...

Felicitari si la cat mai multi followeri :D

Special Koko spunea...

congrats sweetie!:*

Irynuk spunea...

thank you girls:*

Laura spunea...

Felicitari si la cati mai multi,ii meriti!!Pupici!

Miu Miu spunea...

felicitari ! si la cat mai multi :*

Dariaa spunea...

Felicitarii :*:*

simi_for spunea...

Felicitari! Dar asta se intampla datorita talentului tau. Te asteptam cu noi postari, la fel de frumoase. Pup!

Irynuk spunea...

va multumesc mult fetelor>:D<


:*

Alyna.make-up spunea...

felicitari irynuk:*!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...