joi, 5 mai 2011

Premiu:produse bio

Buna seara fetelor!
Saptamana trecuta am fost una din castigatoarele giveawayului organizat de Adyna in colaborare cu BioCosmetics.

Astazi am fost si am ridicat coletul.Cand am ajuns acasa si l-am deschis am ramas placut surprinsa sa vad cele doua produse ambalate foarte frumos.














Am castigat o crema de maini si o lotiune de corp de la firma BENECOS ,ambele fiind bio (naturale).















Crema de maini nu are miros,e numai din ingrediente naturale.Promite ca face niste maine catifelate.Abia astept sa o incerc si o sa revin dupa o saptamana cu un review mai amplu la ea:)














Lotiunea nici ea nu are miros,doar duce putin spre portocala..caci are in compozitia ei si portocala.Si ea promite o piele catifelata:)...voi face si la ea un review mai amplu dupa o saptamana:)














Multumesc mult Adyna si BioCosmetics!!!
Sa aveti o seara frumoasa!

6 comentarii:

Denisa spunea...

sa le folosesti cu placere:*

Irina spunea...

Sa le stapanesti sanatoasa! Si la multi ani! :*

Anonim spunea...

Ce norocoasa esti!
Sa le folosesti cu placere!

Kisses

Adina spunea...

Sa le folosesti cu drag!

Alina Barbu spunea...

sa le folosesti cu placere iubita !!:*

Mihaela Gurău spunea...

Felicitari! Sa le folosesti cu drag! Astept review-uri!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...