duminică, 10 iulie 2011

Before&After Make up:D...si ce am primit:D

Buna fetelor!!!

Am lipsit mult timp:-s...nu a fost intentionat:)..am inceput practica si nu prea am mai avut timp...
In schimb a venit sora mea acasa si m-am gandit sa ii fac un machiaj...sa vad cum ma descurc pe altcineva:)
Nu am facut ceva foarte complex..dar ea a fost multumita de rezultat:)

 Before


AFTER






Si acum sa va arat ce am primit...am participat la un giveaway pe blogul Laurei unde am castigat un set format dintr-un sapun Dove si o mini lotiune de corp:)
Multumesc Laura:)
Si pe blogul Madalinei (Madlen) am castigat la un giveaway rapid un fond de ten de la Avon.Maine ma voi duce sa il ridic de la posta:)
Multumesc Madalina:)


O seara placuta fetele>:D<:*

4 comentarii:

Colourfulbazaar- Lucia spunea...

Se observa schimbarea, eu zic ca te-ai descurcat foarte bine :*

Laura M. spunea...

Sa le folosesti sanatoasa scumpa! :)
Ai machiat-o dragut pe sora ta :D

Julia spunea...

Ce norocoasa esti cand vine vorba de concursurile de pe bloguri! :P

Andreea spunea...

Sa le folosesti cu placere! Ii sta bine surorii tale machiata asa!Pupici!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...