duminică, 25 septembrie 2011

Make up:purple

Buna dragele mele!
Stiu ca am lipsit foarte mult timp,dar incepand de azi..totul va reveni la normal in ceea ce priveste blogul..si voi posta cat mai des:)


Pentru azi v-am pregatit un make up cu mov:X...culoarea mea favorita!
Sper sa va placa:)










 Ce am folosit:
Pentru fata:
Baza:Crema de fata Avon Solutions complete balance day 
Fond de ten Miss Sporty So Matte -02Medium
Pudra Ruby Rose nr 4
Blush:No name
Sprancene:kitul pentru sprancene de la Revlon Vital Radiance
Pentru ochi:
Baza:Primer Elf
Farduri:No name
Eyeliner negru:No name
Eyeliner mov:No name
Mascara:Deborah




Sa aveti o zi cat mai frumoasa!
>:d<:*

15 comentarii:

Anicka Maya spunea...

ce nuante frumoase ai folosit...imi place:X

Irynuk spunea...

@Anicka Maya:Ma bucur ca iti place:*

Miu Miu spunea...

Cel mai bine iti sta tie cu mov. esti facuta pentru a il purta. :*

Irynuk spunea...

@miu miu:Multumesc:*

Lucia Popa spunea...

Foarte frumos ! E preferatul meu ! :X

Irynuk spunea...

Multumesc:*

alina eugenia spunea...

si mie imi place movul foarte mult

Alexandra spunea...

Imi plac foarte mult nuantele!:X
Machiajul este foarte frumos si iti sta foarte bine,nu-i de mirare ca iti plac atat de mult nuantele de mov.
Pupici!
>:D<

Unknown spunea...

imi place mult si iti sta foarte bine! pupici:*

Andreea spunea...

Imi plac mult nuantele folosite de mov-albastru.de ce postezi asa rar in ultima vreme? :( Pup!

Camy spunea...

e foarte dragut!
bine ai revenit! :*

Ania spunea...

www.parisbeauty.ro noul magazin online cu vanzare de produse cosmetice BIO si ingrijire corporala BIO marca Couleur Caramel si Florame va sta acum la dispozitie, pentru ca e natural sa vrei!

Ania spunea...

www.parisbeauty.ro make-up BIO

Anonim spunea...

imi plac cerceii tai :D

Organizari evenimente spunea...

Foarte foarte frumoasa combinatia! Si mi se pare ca dintre toate culorile pe care le-ai folosit pana acum, combinatia asta te prinde cel mai bine. :)

Iti sta foarte frumos. Bravo!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...