marți, 19 iulie 2011

Make up:no inspiration and Sigma brushes:X

Buna dragele mele:*

Stiu ca am lipsit mult...dar sper sa ma revansez astazi fata de voi...v-am pregatit 2 lookuri:X...Nu am avut o anumita inspiratie..ci m-am machiat asa cum mi-a venit:P


Acesta este primul look:D






Si al doilea look:)



Si cu ceva timp in urma am castigat un giveaway pe blogul Corinei unde am castigat un Sigma Travel Kit:X
Si pe langa acest set am primit cadou o pensula pentru fond de ten!
Multumesc Corina si celor de la Sigma!

14 comentarii:

Madlen spunea...

wow ce norocoasa esti.felicitari.si mi place tare mult primul machiaj.

Dia spunea...

Felicitari pentru premiu.Machiajele imi plac mult:)

Gya spunea...

Ce mult imi plac combinatiile pe care le faci:XSuper

Anonim spunea...

Primul look imi place mult! Purple, purple! <3
Felicitari pentru premiu! Sa il folosesti cu placere!

Irynuk spunea...

@madlen:Multumesc

Irynuk spunea...

@dia:mersi:*

Irynuk spunea...

@gya:ma faci sa rosesc:">

Irynuk spunea...

@maddailade:ma bucur ca iti place:*
multumesc:)

kory_nails spunea...

ai un tag la mine pe blog:*

Andreea spunea...

Felicitari,sa le folosesti cu placere! Deci clar purple rules! :*

ladybug spunea...

felicitari pentru premiu Yry!!:)

nana spunea...

i loooove that look! your blending is amazing!
xx

http://nanakkii.blogspot.com

Alexandra spunea...

Simplu si de efect! Si wow, ce set frumos de pensule, eu nu am apucat sa-l primesc :(...

Pup! :)

ses spunea...

ah ce norocoasa esti,imi place mult machiajul cu mov :D

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...